RefererX - Software Trafik Terbaik !

Jumat, 24 Agustus 20121komentar

Salam Ceria Para Blogger semua :)

Pernah korang dengar refererX ? RefererX itu adalah software auto blogwalking dan terbaik untuk meningkatkan trafik secara natural . :)
screenshot di bawah adalah trafik blog saya setelah menggunakan software ini .
Maklumat lanjut tentang refererX ini korang boleh cek di www.refererx.com

Untuk testimoni mengenai refererx boleh lihat di sini 

Versi terbaru setakat ini adalah versi 7 dan harganya telah mencecah RM298 . Versi 8 pula akan keluar pada bulan september ini dan harga Versi 8 semestinya akan naik . Jadi agak rugi jika tidak memiliki software ini sebelum versi 8 keluar kerana anda akan mendapat free upgrade bagi full version .

RefererX terbahagi kepada dua versi iaitu versi full version dan versi mini .
Bagi versi full version terdapat banyak log2 yg boleh digunakan . Versi mini pula hanya support log cbox.ws dan anda boleh upgrade bila-bila masa ke full version dengan caj tambahan . 

Sebelum versi 8 keluar saya telah membuat tawaran istemewa untuk pembeli yg membeli melalui saya . Saya berikan potongan harga . 

Sedikit penerangan tentang refererX dari pencipta asal :)

Pengguna refererX kini telah mencapai lebih 1000 user .
RefererX juga mempunyai komuniti yg aktif . Anda boleh lihat di facebook Group sini --> http://www.facebook.com/groups/xtively/

ANDA BERMINAT NAK MENCUBA REFERERX ?

Berikut adalah harga yg saya tawarkan untuk mereka yang beli software ni dari saya :

refererx full version lifetime license + Free upgrade every version = RM250
Bonus : 
- 100k database
- Proxy Finder
- fresh Blog extractor

refererX mini = RM50 + 50k database

sebarang pertanyaan bolehlah emel saya di : vynerelner@ymail.com
atau pm saya di forum Wangcyber - http://www.wangcyber.com/forum/members/vyner.html
PASTIKAN ANDA SIMPAN emel saya untuk dapatkan potongan harga ini kerana anda tidak akan jumpa harga yang lebih rendah dari yang saya tawarkan . kecuali rx second hand . Jangan SPAM pula ya..
Share this article :

+ komentar + 1 komentar

9 Mei 2013 pukul 08.13

Ijin nyimak gan artikelnya, ditunggu berita terbarunya lagi, n salam kenal..

:)

Posting Komentar

malaysia

Popular post

iklan

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. HIMPUNAN MAKALAH CUT ROES - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger
back to top